شرکت برق منطقه ای آذربایجان

 گزارشی از اولین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه ای آذربایجان در سال ۱۴۰۱ 

اولین جلسه "کمیسیون توسعه مدیریت" شرکت برق منطقه آذربایجان در سال جاری، با حضور مدیرعامل در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
 این جلسه با هدف بررسی شاخص های جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۰ جهت آمادگی بهتر برای حضور موفق در ارزیابی استانی جشنواره شهید رجایی و سایر موضوعات مطروحه ترتیب یافت.
 در ابتدای این جلسه که معاونین و مدیران شرکت حضور داشتند، ابتدا شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۰ و مقایسه امتیازات سال‌های قبل بررسی و سپس روند تشکیل کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته های پنجگانه زیر مجموعه این کمیسیون و شرح وظایف آنها مورد کنکاش قرار گرفت.
 در ادامه این جلسه، اقدامات صورت گرفته در خصوص بندهای آیین نامه اجرایی بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های بهبود بهره وری شرکت در سال ۱۴۰۱ به تصویب اعضای کمیسیون رسید.
 در این جلسه دکتر اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت شرکت برق منطقه ای آذربایجان طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت برنامه‌ها و اولویت‌های سال ۱۴۰۱ شرکت، بر لزوم افزایش و ارتقای بهره‌وری در تمامی امورات اداری، فنی و مدیریتی شرکت تاکید کرد.
 در پایان این جلسه، پیرامون فعالیت های کمیته های پنجگانه در سال ۱۴۰۰ و میزان انطباق آنها با شرح وظایف هر کمیته تبادل‌نظر شده و نیز مقرر شد واحدهای مختلف شرکت، گزارشات سه ماهه اقدامات خود در خصوص تحقق استراتژی های ۱۰ گانه و روند پایش عملکرد این استراتژی‌ها را به طور مرتب به مدیریت عامل شرکت ارائه نمایند

 
 


تاریخ انتشار / بروز رسانی1401/02/10   تعداد بازدید 295     https://azrec.co.ir/blog/u/22732  
  • برچسب ها:
  • برچسبی برای این صفحه ثبت نشده است
0 رای --- ( 0 )
آدرس صفحه

ارسال نظر

افراد کمتوانافراد کمتوان
کنتراستکنتراست
افزایش اندازهافزایش اندازه
کاهش اندازهکاهش اندازه

پسزمینه قرمزپسزمینه قرمز
پسزمینه سبزپسزمینه سبز
پسزمینه پیشفرضپسزمینه پیشفرض